Klagning.

känner mig låg och känner för att klaga, jag vet inte varför egentligen.
är nog mest irriterad över att ingenting funkar som de ska efter alla
renoveringar på båten och saker går sönder, eller måste fixas, det
känns inte helt hundra, men man gör så gott man kan ... idag hade
vi skumparty i pentryt, diskmaskinen löpte amok. men jag hoppas
det börjar hända saker snart, annars kommer man bli knäpp.
Är dessutom less på fitträkningar, räkningar som är betalda,
men påstås inte vara det och när man ringer och frågar blir
man idiotförklarad och hotad? Verkar vara ett seriöst företag det
där INTE, och det andra företaget dom vet ingenting? Så
hur fan ska man själv veta, det känns inte riktigt bra det inte heller.
Man vill ju inte betala en räkning som man inte är skyldig till,
men man vill inte ha nå inkasso på sig heller, dilemma!
men tråkigast av allt är alla mina vänner som skaffat sig killar,
man känner sig bortglömd och som man kommer i andra hand.
pojkvännen går före, så länge han är med är de inga problem. pik pik pik.
Usch, jag vill bara hem och lägga mig i min säng och glo på film
tills solen börjar skina igen, men nu väntar sängen och hundraelva
dagars jobb istället, puh .... vart tog den lilla glädjen vägen?
kanske dit solen försvann ;P ...

men vi hörs.

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

2009-07-10 @ 08:56:30
URL: http://memilly.se
Postat av: Sandra

Har försökt ringt dig flera ggr men din mobil är ju av :( du kan väl höra av dig!!

2009-07-15 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0