Karma

Jag tror på Karma, ganska intressant ändå. Haha. Har äntligen fått gått av båten underbart. Ska bli skönt att få va ledig. Hann dock inte med tidiga tåget så man fick ta de som gick senare. Ganska lustigt när man står o ska köpa käk så känner man någon som står o flåsar en i nacken så man vänder sig om så står en karl där o säger helt spontant; vilken din klänning du har, jo visst tack sen hinner man gå två steg så säger en tjej; ursäkta men vart har du köpt din klänning den var jättefin... Alltid kul att höra, släpa sen min tunga väska dit tåget går o ska tända en välförtjänt cigg Näe, inte sant men efter att ha vänt upp o ner på hela väskan så hade jag ingen, då kanske dagens ängel dyker upp bredvid o tänder en cigg o sen säger att hon har två och ger mig den ena. Hur snäll får man bli. Finns trots allt hopp för männskligheten ändå. Men nu vill jag bara hem, så på återkommande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0