endlich summer ...

aaaah, äntligen sommarväder. mys mys och total eufori . kan de inte jämt va så här?
finns så mycket mer att hitta på och man är på så mycket bättre humör.
Min sista dagen bestod av mys på soldäck med en kall smirre ice och fruktsallad.
det var total njutning, sen bar det av mot huvudstaden för lite titt i affärer,
det var trevligt, sen skulle jag hälsa på en gammal vän, eller hur man ska kalla
det, fick se en stor anstalt, skrämmande häftigt och intressant tycker jag,
fast det var besöket som var mer intressant, hade mycket trevliga dagar i
den lilla byn kallad södertälje ;) mohahaha, hann få lite shoppat, dricka lite
kall dryck och även se transformers, att tillägga, ettan är bättre... 
hann även med att kila runt lite i storstaden på tisdagen innan jag skulle pallra
mig hemöver, hann inte mer än ställa ner väskan på golvet innanför dörren
innan pattsy ringde, så det var bara till att svira om till badkläder, jag var lätt
på eftersom jag längtat efter att få bada i tio dagar nu när man var på jobb,
så det blev en mysigt kvällsdopp som sen övergick till vinpimpling och surr
i bolougnern och sen vidare till en annan kompis, sen somna man gott,
var riktigt galet trött så det var underbart att få sova i sin egna säng, äntligen.
Idag har man varit uppe tidigt igen och åkt iväg på sol och bad . skönt! 
dock lite moln och åska på himlen men varmt. skumma väder ...
så nu blir det en dusch sen ska jag vandra över till pattsy och bli bjuden på käk
och sen blir de mys & film .... och ikväll ska vi på spökjakt, hahahahahaha!
nu kallar duschen, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0