Wooooesh!

Dålig fantasi på rubriker.

Idag har man spatserat på stan i tre timmar.
Hittade ett antal fynd, schyssta gympapjux,
ett par jeans, en söt topp och en blomma ; )
Jag och pattsan följde varann rakt igenom när
det gällde shopping och fastna för samma saker.
gäller att vi inte har samma ideer när vi ska på fest ;P
Köpte ramar till mina tavlor jag målat som jag ska
sätta upp sen, kan bli fint, who knows.
Tänkte ge ett litet smakprov på två av mina
inköp idag.
Har hunnit med att se nyaste wallander, helt ok
och fått i mig lite käk på det. Ska fortsätta mitt
soffmys med att styra upp tvätt till imorn.
lär väl ha rena kläder om man ska iväg och
jobba i femton dagar.




de va allt för mig för denna gång.

solong.

nu ska tant lösa korsord, se på tv och dricka saft och måla med akvarell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0