stillsamt.

Har hunnit en repa hem till storvik i måndags, påhälsning, mamma damma av lite gamla oljefärger
till mig eftersom man fått lite inspiration från en kompis som målar, kul grej faktiskt ...
kladdigt, men jäkligt roligt. sen hitta jag min gamla blockflöjt så man var ju tvungen
att plåga dom där hemma och dra av ett par gamla låtar, hahahahaha, sjukt roligt.
Sen igår var det ärendenas dag, räkningar kirrade, omklackning på mina favoritskor,
samt lite småhandling, varav tavlor som man kunde måla på och en mysdress, sjukt viktigt.
sen inhandlades det mat också, sen kom carro över och var ett trevligt sällskap, hon pluggade
och jag målade, haha ... sen stod ett långt samtal med bästa laurisen på menyn.
Sov dock sjukt länge idag, så nu ska jag färga mitt hår, plocka undan lite i lägenheten,
sen kommer pattsy då ska vi på promenix, sen ska jag hem och kika när hon och sin
karl ska göra pepparkakshus, haha ... det ska bli kul att se hur hon ska lyckas med det ;)
så man kan kalla  detta för en stillsam och lugn ledighet, orkar inte med några större
bravader eller utsvävningar, kan hända att det blir en utgång på fredag om humöret
är på det viset. annars blir det lugnt som tusan. skulle dock behöva kirra en ny tvättid,
eftersom jag missa den på flit igår.
Har även tagit åt mig extra jobb under nyår. fint med extra stash. så nog ska det jobbas allt.

Got nothing more to say, ringde ngn från ett fotogrejs som sasse hade rekommenderat mig
på, är väl nå lureri företag det där som säger att allt är gratis, för det är det knappast.



det här mongot saknar jag.

hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

De ringde mig idag också men jag kunde inte prata just då så de ska ringa upp. Vad hade de för erbjudande?

2009-12-09 @ 18:31:13
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Paulina

Miss u too din fisk...

2009-12-10 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0