kaschingelingpling.

gud, gäsp! gick upp nio imorse efter för få timmars sömn.
och jag är inte den piggaste själen och sova är inge bra
att göra för då kan ja som vanligt inte sova inatt. klimax.
klockan är bara tre, brukar  gå upp nu ju hahaha, får fördriva
tiden med en tavla eller två kanske ;) ....
kirra mitt hår idag, gryyyyeeemt. men ge dig ngn dag eller två
då man fått bo in det hela så känns de som mitt. finemang.
Käka lunch med mamms och papps på stan idag, trevligt.
sen köpte jag mer målagrejer på claes ohlsson. så nu är jag upplagd
för färgläggning. ska nog sätta mig nu och se vad jag kan knåpa
ihop och ta mig ett glas cola. så mina ögon inte ramla ner till knävecken.
ifall ja ska möta pattsy sen, if i ork ...
de spänner även i hårbotten.... aaaah! vill man va fin får man lida pin.

Här en en bild på min mysdress ... och en från idag och mitt håååår.





Tjaråååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0