greed.

you are greed.
-
är beroende av att måla. har prova akryl,olja,akvarell.
akvarell blev min favorit.

blev övertjatat till pattsan igår, fick se hennes överfallslarm,
tjöt så satan, hennes nya målade byråer, smaka på god
mat som lukta spya och spana in henne i den sexigaste outfit
någonsin, not ;) ... men de va skoj iaf, och sen berätta bettan för carro
och mig hur en spermie blev till, de ni! och åter igen många
spekulationer om julklappen . hahahahaha 

sov för länge idag. men min sömnrytm är ju helt skadad
så vad har man att vänta sig.

ska iväg till valbo och köpa en julklapp och ev till mig
en hårfön eftersom min började låta konstigt, blixtra
och spraka och tillslut var helt kaputt. jag fick panik! :)
hur ska man överleva utan hårfön spec nu när de är
långt och jäkligt, de tar inte direkt nolltime och kirra
håret. pöh.

nu har jag tagit mig lite frulle, haha fethajja frukost klockan
tre på dagen. ironiskt. men duschen väntar sen valbo.

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0