Eooiiiiaaa .

ah men utvilad alabama när man vakna idag skönt.
gick med pattsan på rusta & willys och handla lite
hade turen att få skjuts hem, toppen bra det!
Kirra lite käk sen dök pattsan upp igen lite senare,
drog en prommis i snöyran på cirka sju kilometer,
skönt va de vill jag lova. Sen film och ett glas vin
eller två över lite tjatter, hon lämna mig nyss så
det blev ett glas till tror jag, lära fortsätta måla
lite också abstinens, har inte måla sen ja åkte
iväg på jobb sist. kuligt värre. Mös även ihop
med pattsan och löste korsord, snacka om
pensionärsträff ikväll! ;) ....
Snacka om att de va längesen jag stod i en
sits som denna. förvirrat bra eller? äsh.
jag skiter i de istället. drygt bara med analysering.

kom på att ja aldrig såg klart på harry potter så
ska nog dra igång filmen och surpla upp mitt glas
vin och sen proppa mitt hår med en hårinpackning,
tror det behövs.
Har även skottat gången till lägenheten idag,
credd till mig för det.

ska lyssna på lite kent först.



så vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0