lägesrapportering.

Checklista!
Någon har avslutat min facebook - check! (Tack för den mogna idén)
paket skicka på posten - check! (Jag ska hämta ut ngt jag inte beställt)
en gammal historia ska strö salt i mina sår igen - check! (Men rätt ska va rätt och måste göras)
Ny mobil och dator ska införskaffas - Check!

well, där jag sluta sist. jag hann städa, damsuga och moppa golv .
(Jag gjorde det 15 min innan taxin kom och skulle med tåget.)
Givande arbetspass. Har fått mycket gjort, mycket fixat ...
och känt mig allmänt nöjd med min arbetsinsats "Klapp på axeln till mig"
dock fick man sig en käftsmäll en timme in på arbetspasset,
men de ordna sig, baktalande börjar vänja mig, och jag orkar inte lyssna
på det heller .... like or dislike me, jag kommer inte direkt vara en böld
i röven resten av allas liv på båten, antingen kommer dom eller jag sluta,
enkelt och konsist . Men jag gillar´t ändå!
men det har skett många skandaler på senare tid, inte bra.... men så
länge jag slipper vara en del av dom så är jag nöjd iallafall ...

Hann inte vara många knop hemma, hann iallafall sova och umgås
med pattsy ... sen åkte jag till södertälje och träffade min kära vapendragare
Laura, singstar o vin första kvällen och dagen därpå skulle prompt hon
åka på kryssning på min båt eftersom hon inte varit där på fyra månader,
o ja va där o då skulle jag följa med på kryss med hennes kusin o henne,
efter många dumförklaringar och groggar så lekte livet rätt mycket.
Men jag säger i gudars skymning vad bakis man kan vara ibland, där trodde
jag inte längre på karma för igår var en nära döden upplevelse, och dit ska
jag aldrig komma igen fyyyyfan!

så min dag igår efter många svettningar kom jag hem till gävle intog soffläge,
och senare på kvällen kom paulina och inkvartera hos mig innan hon
då idag skulle iväg på jobb åter igen. men de va ju mys och ha en skedkompis
iallafall .... fast jag föredrar dock det motsatta könet hahaha ...

en sak är säker ... det finns oupptäckta platser på alla ställen . du måste bara hitta dom.

gud, jag har många planer i mitt liv, vart ska jag börja och hur ska jag göra ?

Tack för mig .... och åter igen, idioten som avslutat min facebook, må du gå och dö i ngt dike.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0