klump ...

jag mår skit skit skit ....
jag hade helst velat slippa dra upp den här historien igen.
en stor klump i mage och halsgrop. jag vill bara gå vidare.
jag vill må bra, inte minnas det som drog ner mig i djupet.
men inget är en dans på rosor och tydligen ska jag
behöva gå över dom största hindren i världen, och det verkar
inte enbart vara ett hinder.
"If you dont find the problem, the problems finds you..."

Men det är dumt att gräva ner sig, får se det som att
lagen alltid tar ut sin rätt förhoppningsvis.
Jag vill bara blunda men det går inte ..
inte den här gången ...

imorgon är en ny dag. jag hoppas solen skiner.

r.i.p Mattias Bengtsson, kände dig inte men det är tragiskt när
unga människor rycks bort för tidigt.

nu ska jag sova, har saker som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0