Tredje dagen på kursen.

Och det känns i huvudet, det är mycket att ta in, så man försöker repetera och plugga
så mycket man kan, men igår hade man jordens migrän, inte van med så mycket teori var
ju ett tag sen man satt i skolbänken. Men det är både roligt och intressant.
Har fått lära sig ursprung och hur de går till och hur det blir till osv, imorse starta man
dagen med vodka frukost kan man säga, provsmaka massa snaps, vodka, genever och
gin ... lärorikt, men kanske inte de bästa på tom mage haha .... sen mer teori, sen träna
drinblandningar, samt med riktig alkohol, som man slurpa i sig, fick en pre dinner cocktail
som favorit som hette white lady. Så mina vänner gå på krogen och beställ en sån ;) Gott!
avsluta dagen med att sitta ute i solen och plugga och ta en öl.
Så sorry mina vänner att jag varit så osocial men är trött efter jobb och har inte hunnit
vila ut mig plus att man körde igång direkt med pluggandet, så man är lite trött i huvudet,
så man har nog mestadels tagit de lungt, träffa jenni ute på stan en sväng igår också.
imorgon skavi däremot ut, ska på cortegen något som är välkänt i göteborg, återstår
att se vad det är för något. Så mer pluggande då, lära sig massa drinkar och likörer ...
Det är inte en dans på rosor för den som tror det, men kul :)


Nyvaken och välbekant med absolut vodka :) haha



Här går jag på skola!

Inget mer att tillägga, vi hörs, heeej!

Kommentarer
Postat av: paulina

i miss u

2009-04-30 @ 01:03:04
URL: http://flippoutmore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0