Kämpa hårt...

Och ge aldrig upp .... Jag lider av extrem lycka så det var värt ett blogginlägg... Inte känt mig så här glad på länge... Innan jag klev av båten fick jag reda på att ett drinkförslag jag lämnat in har gått vidare så jag ska iväg på drinktävling och representera min båt nästa gång jag går på, galet nervöst men hoppas det går bra, även fått mycket beröm som förhoppningsvis ger möda för besväret... Slog ihjäl en lördag med mamma och penny på marknad i Rättvik och lyckades få med familjen på chokladfestivalen idag söndag. Provade massa god choklad och köpte även med hem... Fick träffa Roy Fares och massa stora namn, smaka på hans cupcake som han gjorde, fått en signerad bok och lyckats vara med och bedömt en konditorfinal dom hade på mässan ... Leila var även där... Galet rolig helg, lycklig som.aldrig förr tack för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0