Stress!

Har kommit på att jag stressar upp mig i onödan över massa saker....
Imorse var jag trött som vanligt, börjar bli less på att konstant va trött, kan ju hända för att ja inte tränat så mycket, äter skit och är förkyld vem vet... Även de en stressfaktor! Har sen städat hela förmiddagen och tvättat lite, rensat ur garderoben och under dagens gång stressat upp mig över allt som borde göras. Vill att varenda skrymsle ska vara städat innifrån och ut... Men det verkar inte gå, sen är det sämsta förvaringen någonsin i detta radhus så man vet inte riktigt vart man ska göra av allting... Och sen att man har för mycket prylar är en annan femma ;)
Halva familjen stack iväg på ärenden och p sover middag efter att ha varit lite halvkinkig... Förkyld är förklaringen men nu tänker ja inte släpa ut henne mer, så hon kan gå på dagis nästa vecka så den här mamman hinner packa och tvätta tills nästa jobbvecka och baka till ett kalas. Sitter även och väntar på att BettAn ska komma hit oh hälsa på sen ska vi dra oss till Gävle på festligheter med cirka 10 andra tjejer. Riktigt skojjsigt ska det Bli är dock trött och otaggad men efter en dusch kanske man är på andra tankar . Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0