Måndag!

Redan när jag vakna hade jag ångrat mig, måste ju ha tacos en sista gång innan jag kör mitt race, så fick de bli ;)
Halv 7 var det uppstigning i form av en bajsblöja! Härlig start på dagen! Frulle och lek, påbörja lite bakning. Sen blev de 1h pw och hämtning av cykel och handling. Väl hemma styrde supermorsan ihop käk och drog med kidsen till stan. Stressa som vanligt så ja insåg att jag glömt sminka mig. Stabilt! Gick och fika i solen och gick på bibblan, p är dock för vild för de blev slutsatsen, så vi gick innan vi blev utsparkade ;) drog en repa på stan och kikade i affärer... Gick in på lite seconhand, brukar gå där och spana efter omaka porslin som jag har när jag fotar mina bakverk... Nörd jag vet! Lyckades hitta ett par reebok easytones och ja är akut i behov av nya skor då ja ska iväg på ons. Köpte dom, slitnes, sen när jag kom hem och prova dom tyckte ha helt plötsligt dom va skitfula, men ja ska ge dom en chans...
Sen blev de hemgång och mer bakning. Utfodring av kids, duschning och läggning. Taco och tvpaud blev de för mig också. Men nu är klockan Mycket, mina ögon går i kors... Börjar ja baka så blir de ja ska bara grejen ;) .... Men som sagt sova så man orkar med alla bestyr imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0