Long time...

Har inte riktigt haft tid... Eller tid har man men det har varit fullt upp med jobb och massa annat tjaffs!
Innehållsrika är dagarna... Hälsat på folk hit och dit, afterworkat, födelsedagskalas och voila, tränat för tredje dagen i rad... Går dock segt för knubbisen, äter inget när jag är på jobb och svullar när jag kommer hem.
Igår blev de en sväng till Gävle och idag va de träning, städning, röjning ute häromdagen och inne idag, sjukt vad mycket benkläder man har... Hualigen!!
Drog en repa på stan m p efter dagis, ärenden... Men cykla hem
Pga tokregn och drog in till Valbo istället... Gjorde kålpudding idag, de är fanimej underskattat, gött! Tyckte iaf jag och p ...nu orkar jag inte va vaken mer... Imorgon står mer fix och trix på agendan... Ingen vila ingen ro.... Småbarnstrött yeeeeh!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0