Fredagsmys!

Vakna upp rossligare idag bara för envisheten själv träna igår... Gick ut och olja in altangolvet så man kan börja göra iordning där ... Måste plantera om mina plantor också men de är en annan historia ... Sen tog jag med snorisarna och spana när dom lekte med sina nya uteleksaker i sandlådan och tog med dom på cykeltur för att inhandla fredagsmys... Blev grillat, och provning av nytt recept. Bestämde mig för att baka också men det blev inte helt jättebra... Så nya tag på söndag det är då det gäller :) för då är de inte till mig :)
Känner mig däremot sönderstressad trots att de är många dagar kvar tills ja ska iväg och jobba känns de som jag inte hunnit med någonting och tvättberget växer som vanligt...
Men jag lyckas på nå vis hinna med allt ändå... Pappsen ringde för ett tag sen så min sambo blev taggad att haka på pappsen på en öl... Så nu blir det tack och godnatt då det kommer va två pigga kids som petar en i ögat imornbitti. BettAn kommer också... Jippiii äntligen! :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0