Trött men bra dag!

Upp med tuppen och trampa iväg på moronpump, cykla i motvind är inget att rekommendera. Picknicka en powerbar med tjejerna innan jag trampa hem och gjorde lunch. Inskolningen hade gått lika bra som i igår. Skönt. Så imorgon skulle little p få vara där längre och stanna och käka. Frågan är vad man ska hitta på då... Synd att snön kom annars hade man kunnat cykla dit. Stack iväg och fördrev tiden i Valbo en sväng och köpte en vårjacka i hopp om plusgrader... Fick den av herrn i huset. De va snällt sen handlades det diverse saker till p. Sen direkt iväg när ja kom hem på utbildningen, riktigt seg och trött... Och tokhungrig. Vilket inte va bra när jag kom hem då jag kasta i mig tacos. Hrm, lågt blodsockret i guess, fick dock energi på nytt och n övertala mig om att han ville ha en hederlig sockerkaka, sagt och gjort så blev de en sån och även en grej till som ha ska färdigställa imorgon... Klia i bakningsnerven :) måste ju ha nå fel haha...
Nu är det dock natti natt så ja orkar upp med p på dagis imorn... 2,5h va tusan ska ja göra då? Är ju rätt kort tid att hinna göra något på ... De visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0