Söndag!!!

Avsluta min söndag med ett teknikpass och bodyattack, svetten spruta, från Att när ja börja träna inte ha svettats en droppe till att svetten rinner på mig... En rätt härlig känsla tycker jag då det verkligen känns att man gett järnet... Attack är dock inte de roligaste jag vet men grymt bra träning. Är trots allt inte så borta när de gäller kordination och taktkänsla. Gruppträning är trots allt inget för alla, gäller att hitta sin grej.
Avsluta helgen med tacos och imorgon är det ännu nyttigare tag som gäller ... Jag har ju trots allt inte kommit dit jag är för att ge upp.... Ska hoppa ner i sängen och soooova så blir det pw imorn.
Och tack för tipsen från anonym, följer faktiskt redan dom två bloggarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0