Motivation

Har en liten dipp när de gäller mina kostvanor, träningen går bra men jag har noll motivation när det gäller att hitta på vettiga alternativ till att äta så jag kan gå ner mina sista kilon, gäller att försöka få någon form av pepp så jag orkar köra stenhårt en månad. Men det är inbokat tre speciella festtillfällen nu på kommande också... Gäller att vässa motivationen. Kan någon göra de åt mig??? Ska iallafall iväg och träna på eftermiddagen. Har dock träningsvärk och ont i knät och vaden. Inte okej!!!
Motivation vart är du!!!!


Kommentarer
Postat av: Motivera

Läs träningsbloggar tex

Www.ptphilip.se
Www.shervintorkian.se

Osv så kommer man på bra tankar!
O tänk på varför du vilö gå ner i vikt o kommer du inte på varför nej då är det nog ingen ide :)

2013-03-17 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0