Känsla!

Idag vaknades det tidigt, pallra iväg till dagis och tog en timmes långprommis i gott sällskap.
Sen hem och greja lite med diverse saker och sen åkte vi till valbo en sväng och handla lite förnödenheter
tills jag ska iväg på jobb. Sen vidare direkt till storvik och gratta bror och käka smörgåstårta, sen
direkt hem igen, göra klart en tårta och nu har jag sett en avsnitt av mästerkockarna.
Jag är skittrött och borde sova, men jag skjuter lite på packningen känner jag...
Jo just precis, sista dagen på min föräldraledighet, lämnade penny i storvik, hon ska fíra påsk där med
min släkt. leta påskägg. skojj! vet inte riktigt vad jag ska sätta för känsla på hela situationen ...
Jag vet helt enkelt ingenting, eller jo jag vet att jag måste packa, att jag måste färga håret och
att jag måste sova. hualigen. hoppas det kommer bli skoj helt enkelt. nu ska det tankas lite film
till min ipad så jag har något att roa mig med, dessutom har jag packat ner träningskläder också,
så tiden fördrivs fort.
 
tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0