Mindre kul!

Efter att igår ha kommit hem från en veckas jobb till sjöss vill jag poängtera att jag jobbade natt. Kul! Detta pass var ett bra pass med bra kollegor! Fick dessutom tacos när jag kom hem .. Eller hem... Här kommer vändningen. Det som bland annat håller mig vaken. Grubbel. Tokdäcka av trötthet vid 23, perfa tänker jag, vända på dygnet direkt, nix ... Vaknar 1.30 och är fortfarande vaken och lillfjös vaknar snart men hurray! Vi löser det ... Det mindre roliga är att det är läkage i vårat riktiga hem så vi bor hos svärisarna. I en hård säng, jättevarmt rum och känner mig alltför obekväm då jag inte kan lulla omkring hur jag vill.. Och har inga grejer här, känner mig handikappad och missanpassad. Suck! Och så här ska de va till augusti. Kul att man fil njuta av den här sommaren är bara ett år till nästa liksom. Dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0