Snökaos!

Vakna tidigt och hosta. Och hostan har hållit i sig, lite bara inte mycket... Drack färskpressad apelsinjuice imorse, får inte bli sjuk helt enkelt.
Har kramats med en sjuk dotter som sovit och grinat om vartannat :(
Sen gick jag iväg till bussen, brukar cykla till gymmet men i detta snöoväder och oplogade cyckelvägar va de ingen ta ide, men bussen var inte bättre kom 45 min försent ... Missa första passet, fick ta de efter, irriterande.
Huvudsaken jag fick träna, hade tur att få skjuts hem också. Fantastiskt!
Annars rätt händelselösdag!
Kom föresten fram en tjej och berömde mig att det syntes att jag gått ned i vikt, vilket gör mig varm i hjärtat och glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0