Misslyckande?

Det är inte så konstigt att folk misslyckas med ett viktnedgångsförsök i denna djungel av dieter. Viktväktarna ska de räknas points, andra dieter så får man inte äta si eller så, väga maten, lägga till ta bort eller bara dricka soppor .. Det är Inte konstigt att man blir helt snurrig, äta för mycket eller för lite, träna rätt eller fel, träna för mycket eller där lite, hitta en balans?
Min hjärna går på högvarv och det ska hela tiden planeras, känns som att det är det enda som existerar just nu och det är tufft. Jag vet men egentligen har jag ingen aning. Och inland bara för man inte får vill man ha dom där onyttiga sakerna gärna lite extra. Men ett onyttigt mål får dig inte fet lila som ett nyttigt mål får dig inte smal.
Jag blir knäpp. Jag ska däremot göra ett försök till ett intagande av en proteinshake till frukost då jag är sämst på att äta de viktigaste målet om dagen. Det kanske funkar ... Vi får se!
Jag har kämpat på den här veckan men det står lite stilla, sen att ja haft ätardag en gång varje helg nu kanske inte är det bästa men de får min motivation att orka kämpa vidare. Jag känner mig hårdare i kroppen och inte lika svullen, jag har äntligen hittat muskelkontakten och träningsvärken är brännande skön, jag svettas mer. Det känns åtminstone som jag är på rätt väg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0