Kalasfix!

Natten till fredag var den värsta i mitt liv. Hostade ihjäl mig i flera timmar och satte mig tillslut sittandes i soffan och sov. Jösses, blev inte många timmars sömn, så snäll som pappsen är kom han och hämta penny så ja kunde få lite saker klara till kalaset iaf. Nu är klockan sjukt jäkla mycket men det är för att ja kom igång och har hållit i hela dagen med förberedelser inför pennys ett års kalas, vilket är helt otroligt att det redan gått ett år. Det bästa året någonsin. Min goplutta! Så nu blir det förhoppningsvis lite hosta och några timmars sömn, för imorgon ska ja upp och göra det sista och även hinna snygga till oss innan alla kommer. Och så ska vi ju ge gofisen paket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0