Freak!!!

Får inte jag mat eller en cigg så blir jag ilsk!!!
Upp tidigt imorse. Ställde klockan och grejor. Klädde på oss och gick iväg och mötte vårt sällskap. Stod och vänta i 20min men tillslut kom dom... Lekte på öppna förskolan och var på sång sen gick vi hem hit och käka lunch och lät gofisarna leka järnet, och skoj hade dom :) sen svira jag om och cykla iväg på lite träning. Drog en rejäl vurp på vägen dit, men jag förstod att ha skulle ramla så jag hann till och med säga vänta i telefonen haha... Prova crosstraining för första gången, sjukt jobbigt men så sjukt skoj vare. Svetten spruta. Hem och duscha och försöka lägga en övertrött dotra, 1h och 40 min tog det .... Grejen var den att ja hade tänkt få i mig lite mat fort efter träningen då jag var vrålhungrig, kände min blodsockernivå sjunka och tålamodet var icke på topp. Tillslut tröttna jag och gav upp och gick ner och gjorde mat, tack och lov blev det tyst och jag skynda mig lägga nr två, nr två som inte alls va trött och lova att han fick ligga i soffan en stund om han höll ögonen öppna, och de gick bra? Icke!!! Duuuu, johanna... Jag går upp och lägger mig jag, va väl de jag tänkte ;)
Satte igång pretty little liars, sjukt bra serie. Är lite småsåld på den lär jag säga. Men klockan tickar på och jag har verkligen inte tid med serier. Dax att kavla upp ärmarna och förbereda en tårta! Lite är ju redan förberett men den ska fyllas och stå och gotta sig till imorgon och dekorationer ska förberedas. Dax att köra igång innan jag blir trött. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0