Eat the cake'

Okej. Mycket vill ha mer...
Har toktränat som en idiot och på söndag blir det två veckor ... Trots vågen visar -4,5 kg så är jag inte nöjd, tyckte de kunde varit mer, eller synts mer... Vilket inte skulle va normalt, men ja har verkligen slitit som ett djur. Förhoppningsvis är de nästa 5kg lika snälla mot mig inte mer ;)
Trots min hungrighet och sena middag trodde jag de skulle bli småätning. Va inte ens sugen. Drack en cola zero men den va bara för söt i min smak.... Har inte ens ett sockersug eller sån där panik att ja måste stoppa i mig massa skit. De känns bara på en helt bra nivå. Konstigt!
Må löpning 3km o Combat 60min
Tisdag pump 60 min
Onsdag spinning 45 min
Torsdag pump 60 min + Combat 60 min
Fredag 1h promenad och 60 min crosstraining.
Plus 1 mil till och från gymmet varje dag blir fem mil denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Helga

Fan vad du håller igång! Skitduktig juh! Önskar jag hade den karaktären:)

2013-02-02 @ 15:31:39
URL: http://Www.nattstad.se/miss%20helene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0