Mammigt värre!!

Hej och hallå!
Upp tidigt igår med alldeles för lite sömn, svårt att somna... Upphämtning med destination Hofors för träningskonvent, fick massa roligt i en goodiebag och satte igång morgonen med en timmes sh'bam ... Dansinspirerad träning... Fortsatte sen vidare på en timmes pump och tog sen lunch, efter det blev de 30min grit strenght som va typ de jobbigaste jag gjort i mitt liv men grymt skoj. Jag höll rent utav på att dö... Sen efter de blev de 30min cx ... Skulle på ett pass till men orka fasen inte och spara mig till Grand finale, Combat en timme, vilket var grymt, så jäkla taggad och så jäkla skoj!!! Sen direkt hem och duscha och iväg på kalas med tjejerna! Blev dock lite sen då ja ville lägga p innan ja åkte då hon inte lämna mig en sekund och blev superledsen när ja åkte på morgonen. Blev utgång och massa dans, dock suger Sandvikens uteliv rätt hårt!!! Idag vakna man upp efter en sovmorgonen med jordens träningsvärk och har knappt kunnat röra mig, vilket betyder att nivån på kaxighet va rätt låg, styrde ordning käk till familjen och m och p kom på fika... Sen va de bara att sitta ihop med penny då ja inte kan gå en meter ifrån henne och hon vill att ja konstant ska bära henne. Snuttunge, kommer inte à kul att lämna henne nästa gång, känns nästan lite som jag sviker henne... Usch! avklarade sen lite veckohandling och laga ihop svamprisotto med parmainlindad kycklingfilé, riktigt gott!!! Så nu är alla kilon tillbaka som jag tappat ;)
Halvsomna till filmen vi skulle se men fick order om att hålla mig vaken, men nu är det dax att sova då jag kan tänka mig att fröken vaknar tidigt imorgon... Få se vad morgondagen har att komma med... Har lite smågrejer att ta itu med, lika bra att få det gjort!!!
Så härmed tackar jag för mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0