Konstigt!

Har två bloggar och ibland blandar kategorierna ihop sig ... så vissa inlägg hamnar på min privata
blogg fast under tårtkategoring. irriterande :D
 
idag upp tidigt som vanligt, frukost och dagislämning sen direkt iväg och körde bodypump med brudarna.
Sen hem och baka lite, klia i baknerven... hade några ideerna jag ville prova, och det blev bra, gjorde
några minivarianter som jag tog med till dagis då det är föräldrafika, hoppas dom fatta att de va till ungarna :D
Sen hem och gosa med pennsan, vi gick faktiskt ut och satte oss i solen på baksidan och dela på en glass...
myspys =) .... åkte iväg och handlade en sväng och bjöd hem familjen på fika då jag inte visste vad jag
skulle göra med det :D
Nattade penny, bytte om och cyklade till gymmet igen, tänkte prova på dance aerobic då de va en gästinstruktör, men de va inget för mig, gick knappt upp i puls eller blev ens svettig ... men de va skönt att röra sig lite då jag smakade på mina bakverk idag, lär ju veta att det är gott mina ideer....
 
dock tokhungrig som vanligt så jag proppa i mig korvstroganoff med råris och morötter ... såklart en nyttig variant, dock de onyttiga efter blev en näve chips, så jaaaaa ... jag tränar som en tok men det proppas i lite onyttigheter ibland ;)
 
nu är mina muskler ömma .... men det blir combat imorn kväll vill jag lova :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0