Kaosigt!

Happy ledighet, sjukdomar ....
Min fredag var lite halvgivande då jag drog på stan med kidsen. Båda pigga! Kikade på vårmarknad, letade maskeradkläder åt mig, luncha på dånken och handla på Ica .... P blev akut dålig så n fick hämta oss, sen va de kräkvm på penny.... Sen iväg på lite träning och tacos med e ... Köpte även mojje biljetter.... Men lördag morgon va de e;s tur att bli dålig, så de blev Inge mojje för någon av oss, jag hade två däckade kids som sov varannan timme, men jag hann få rätt mycke gjort däremellan då dom inte rörde sig ur fläcken, skiftbyte, Karln kom upp och jag iväg, släkting som fyllde 50 m maskerad, trevlig tillställning men tog se lungt, har trots allt vara trött och seg ändå idag ... Idag har jag varit allt annat än nyttig, inte bra... Dax att skärpa till sig faktiskt... Börjar bli lite väl slapp i kosten... Förövrigt är de snart dax att åka och jobba igen, tiden går för fort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0