Home Sweet home!

Nervöst ... Började min fredag, förra veckan med att kolla fel på busstiderna, men de löste sig med skjuts trots allt. Likamed trött sambo fick ställa upp.
Väl på plats var de bara att sätta igång och jobba... Och första dygnet bar jag i koma men sen flöt det på rätt bra, hann även med några träningspass .. Hade dock oturen att åka på magsjuka då det härjat sånt på båten i en vecka, men efter 1,5 dygn var jag på benen igen och betade av sista dygnet jobbandes iallafall... Hellre det så tiden går än att ligga och glo i taket. Passet gick bra och de va skoj att se kollegorna igen. Dock kände jag mig lite lost på vissa saker, men de kommer nog in i huvudet igen lila snabbt. Hade även turen att få åka bil hem och de va skönt att få komma hem till min Svensson familj. Va nära på att fälla en tår när jag såg min dotters glada min när hon såg mig. Som jag längtat. :) gobiten min... Synd bara att dom sa fel dag jag skulle hem, igår va de först sagt men sen sa dom idag, ja som bokat upp mig imorgon och trodde ja skulle ha hela fredagen ledig men icke, är som de är, har iallafall långledigt ändå... Time to sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0