Back On track!

Börjar jag bli människa? Sjukligt hungrig har jag varit i flera dagar och vätskenivån är inte i balans... Lika med sjukt trött, gick upp sju men trodde ja skulle dö och bad om att få sova en timme runt 10, luncha med p och fångade dagen med bokläsning... Gick iväg och hämtade cykeln och tränade Combat... Lika skoj som vanligt, kanske lite för taggad... Men lever på att köra järnet och känna mig som en kung vare sig ja är de eller inte... Dock tokpigg när ja kom hem då jag blir nästan hög av att träna... Åt ihjäl mig och kolla på tv, ska ge det ett försök att sova då vi ska upp till dagis imorgon, vet att det är ständigt klag på att ja är kvällsmänniska, men det är ju ett problem :)
Har även fått ett roligt erbjudande som jag tackat ja till, få se hur de artar sig :)
Så dax att sussa och styrs upp morgondagen på bästa sätt, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Var rädd om dig Johanna !! och ta det easypeasy emellanåt. Kram

2013-04-10 @ 08:36:18
URL: http://tinezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0