Kock jobbat!

Okej, idag låg jag och penny i soffan hela dagen... Hon är riktigt hostig, vilket jag inte gillar! Pallra mig iväg till arenan för att jobba lite kök och servera mat till genrepet inför kommande fester. Första imorgon, vi fick dock inte blogga, twittra, facebooka u name it om det, hur det var osv. Så därför håller jag mig till ett bekräftande att jag bara varit där och jobba och det gick bra tyckte jag, mer nervös inför att köra servis imorn trots att jag jobbar med det, haha... Varit borta från båten för länge nu... När jag kom hem gjorde jag klar en födelsedagstårta som jag lovat göra, hoppas min innebandy intresserade kusin gillar den och inte tycker den är för barnslig. Den innehåller;
Bottnar; sockerkaka och death by chochlate heter en speciell chokladbotten. Fyllning jordgubbsmousse och glasscreme och ett lager med lemoncurd och rårörda hallon, hoppas den är god!!!
Tog mig en dusch och ligger äntligen i sängen... Min kropp är inte van att stå och gå och speciellt inte med alla extra kilon. Nu blir det en välförtjänt natts sömn innan det ska iväg och jobbas imorgon igen... Håll era tummar !
Här kommer en bild på kakan, kom ihåg att jag är amatör, en boll på toppen och hennes namn ska likna en autograf och sockerpastan sög pung för den bara sprack! Hej då!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0