Full fart!

Imorse klev man upp innan tuppen runt halv 7 snåret. Försåg lilleman med frukost och penny med välling sen cyklades det mot göranssonska. Styrde ihop käk till en grillbuffe och en avslutningsmiddag. Tog med lite grill tillbehör hem. Stanna och lämna lite hos lillebror också. Här hemma var det full fart. Inte en lugn stund. Tur man har åtta armar. Det grinas, det är trötta barn, det är hungriga barn, det ska grillad och göras käk. Allt på samma gång såklart. Nu sover dom och jag slog ned ändan på vår ute plats. Ett, två, tre .... Andas. En skön dusch ska jag försöka mig på då jag egentligen ville göra de när jag kom hem men alla ryckte i mig. Blir nog en tidig kväller för imorgon är det plock och fix som gäller.
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0