Nyklippt!

Som ny!
Vakna, gjorde inget vettigt alls tills jag skulle klippa mig. Blev en lång page. Kort bak, behöll längden fram och lite uppklippt rufsigt bak. Blev riktigt nöjd, lättskött och många frisyrer väntar på att skapas. Måste bara färga utväxten :) sen hämtade jag ut mina paket från ellos. Nöjd med innehållet, it's à keeper! Sen beställde jag en annan sak, återkommer om det senare, om det var värt pengarna. Sen har vi bara hängt här hemma, har en duktig liten sak här hemma som springer runt i kallifjonger! Få se hur det artar sig. Sen blev det symaskinen för hela slanten. Gjorde klart kuddarna, sydde till fyra byxor åt mitt hjärta och om orken faller på ska jag slutföra sista syprojektet imorgon.
Dessutom är iskall äppelcider sjukt gott! Tänkte också kanske prova lägga mig i tid idag. Och just ja, betala räkningar idag. Usch vad tråkigt! Men man fick lite över iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0