Kära blogg!

Härmed kryper jag ner i en nybäddad säng med våra nya kuddar som vi fick av tomten. Det är en kudde som är lika lång som två. Sjukt bra.
Tänkte även informera att idag jävlas ryggen med mig istället för handen, eller så är de båda mer eller mindre. Ursäkta mitt tjat men när nästan fyrtio veckor gått full av förändringar, hormoner och en mage full av bristningar. Då blir man lite utmattad. :) plus 8-16 i ett kök hela graviditeten, så kommer de inte ut en liten mästerkock så blir jag förvånad. Körde runt lite med barnvagnen på prov idag, de ni! Haha... Tänk vad töntig man blir... Men snart är det på riktigt frågan är bara när. Man är ju på sin vakt 24/7
Hade egentligen inget vettigt att skriva men så blev de ett bebisinlägg ändå, tänk hur det kan bli. Kanske borde bli bättre på bilder. Lite vagt med det ett tag. På återkommande. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0