Howdy!

Söndag, trevligt!
Sov sjuuuukt länge. Skönt det, satt oss i soffan och glodde skidor. Ägna mig åt att sortera såna där skrotlådor där man slänger ner all skit och så ligger det där och skräpar eller så får man en aha upplevelse och hittar något man saknat. Däremot saknar jag tre klockor. Armbandsur alltså och en helt ny kamera. Vart har dom sakerna tagit vägen? Skumt! Behöver dock inte den lilla kameran när man har en digitalkamera. Men ändå. Sen till kvällen kom lilleman och vi drog iväg och blev bjudna på lite käk. Söndagsstek, mumsigt var det!
Hann även förbi mormor och fick med mig hemgjord pölsa och en fin matta, inte dåligt! Avsluta med min nya last ben&jerry med choklad och brownie, livsfarlig och en film på det. En riktigt bra kärlekskomedi. Vad den nu hette. Men klockan är redan ett och klockan ringer tidigt imorn, vilket inte är bra då jag börjar tidigt på praktiken och min hand är totalt kass, suck. Nu gör vi ett sov försök. Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0