Gääääsp!

Hur kan det va så tröttande att gå i Valbo? Åkte in på förmiddagen och kom hem nu... Har shoppat de sista små prylarna till bebisens ankomst "miniapotek" just för att slippa allt sånt i början. Köpte även en filt eftersom det fortfarande är vinter, antas att den kan komma till pass. Till mig själv blev det en blå velourdress som jag tänkte ha sen när jag kläckt. Kan va trevligt att ha myskläder men ändå känna sig fin. Och lite annat småpill blev det. Nu är man inte kaxig, gäspat fyrtio ggr och ögonlocken börjar bli tunga, hur man nu kan bli så trött av att strosa omkring.
Tänkte ta bort de sista julgrejerna men väljer hela tiden att göra roligare saker först... Men om jag powernapar på saken kanske? ;) vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0