Det sprack....

Hej och hallå!
Sov till efter 11 idag, det var skönt. Ledig idag, gör praktik tis-lör istället. Kommer att bli kvällsservice Så det gäller att man är på G :)
Pallra mig till Hofors för en fika med sasse och så fick vi med oss M och W på köpet, mycket trevligt lär jag säga :)
Fick med mig en bilbarnstol hem och lite fina kläder från sassebrasse... Hade tur och fick skjuts hem av en stressad far också.... Som att man själv inte är förvirrad så det räcker... Så nu är i princip allt klart så nu får bebisen komma om den vill, mamms har tvättat alla bebiskläder så dom ska ner i
Lådorna igen ... Och bb väskan är allt som återstår. Satt mig och myste med bebisen som bestämt sig för att härja runt, den kanske också tyckte de va skoj och kika på massa kläder ;)
Hände även en fantastiSk grej hemma i storvik när vi stanna till där, skulle sätta på mig skorna och vad händer när jag böjer mig fram... Byxan bak vid benet sprack, nu har det gått för långt, mina favoritbyxor.... Åååh, tur att det inte är lång tid kvar då. Nu ska jag försöka mig på lite fixning och matlagning, skulle tvättat så ja hade en ren kockrock till imorn men ja orkar inte.,, riktigt drygt blev allting nu. Suck på att ha en tvättstuga hundra mil bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0