Segast!

Tyckte jag inte var sådär allvarligt full... Kanske lite mer märkbart berusad, men mot nattkvisten Så visade de sig att de kanske va lite små luddigt trots allt. Dock inget större fel med det. Det var en riktig skojjig helg och 9 imorse klev jag ur sängen efter att ha vaknat runt 7 först ... Så det var bara att pallra sig
Mot hallen för att spela vi gjorde poängrekord ned laget sen deras historia tillbaka och drog till med två tjejmål varav jag bistod med ett. Wehejj! Haha... Sen kom papps och hämta mig och jag njöt av det fina vädret resten av dagen i storvik... Som jag längtat efter min bebis. Åh! Och allt hade gått så himla bra vilket känns helt fantastiskt bra. När jag kom hem var ögonen tunga och jag somnade när jag natta lilleman. Vakna av att han kissat i sängen. Typiskt! .... I vår säng. Så kan det gå.
Försöka bädda rent det som klarade sig undan och sova vidare så man orkar gå upp imorgon. Tjillevipp!

Hitta en bild på mobilen, varför jag tog den 01.30 inne på toan är de ingen som
Bet men jag tycker ja ser rätt med ut i matchen ändå. High five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0