Fet sovmorgon!

Idag sov jag och penny länge... Men besluta mig för att väcka fröken efter 12h sömn... Och ja, vi har haft matpauser däremellan, men vi sover rätt synkat ändå plus att hon själv tagit bort ett nattmål så nu sover vi från 23 till 07 :) jejj! Jag är ändå trött??? Kan ngn förklara varför...
Idag har det inte gjorts många knop på fm... Vi myste lite sen kom prästen och babbla om dopordningen... Ser fram emot lite fin solosång resten hade man egentligen kunnat strunta i men de ingår ändå. Sen drog jag iväg och gymma blev crosstrainer och cykel och lite bålträning. Och lite solarium sen hem och leka kitchen bitch och göra mat och anslag och sen hinna hejja på skitbrynäs som vill vinna på hemmaplan. Förlvrigt har jag tränat och promenixat och gått upp 1 kilo... Orka!!!! Min skatt sover nu redan så jag ska nog Joina henne så vi kanske kan fånga dagen för en gångs skull... Det var allt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dopet, Johanna är en kristen ritual som är frivillig. Är man inte kristen eller tycker att det inte är nåt att ha mer än solosången, så kanske man ska tänka efter varför man döper sitt barn överhuvud taget. Ett namn får man ändå.

2012-04-18 @ 08:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0