huvudvärk.

huvudvärk och trötthet. det är vad jag lider av just nu.

vakna tidigt och pallra mig till storvik, sen vidare mot falun,
svängde in en snabbis på babyproffsen och kika lite och hämta
ut min baby to be box. den var inte så fantastisk som dom gjort
reklam för, men man fick ju en blöjhink iaf ;) ah, sen var de lite
annat också, men jag tror jag hittat alla gratisboxar man kan få,
jag menar hur skoj är de inte att få något gratis, och öppna ett paket
med ett överaskande innehåll . ;P
Efter en snabb visit i falustad åkte vi och gratta lill kusin som fyllde
tre, proppa i sig smörgåstårta och fikabröd och tårta. göttigt.
intressant att sötsaker smakar så mycket godare nu när man är gravid.

efter allt detta blev det matkoma och tröttheten och huvudvärken tog över.
blev tvungen att inta soffläge och slappa lite innan bröderna bus kommer hem.
ska ge mig på en röjjarrunda i lägenheten, styra upp lite kvällsfika och
göra klart min läxa. blev ju trött bara jag tänker på allt detta. pöh.

en ny veckar kallar. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0