Gratis bebis & barn saker.

Gooooodiebaaaags, vem gillar inte såna ? :D

Här kommer ett tips till er som redan kläckt.

http://www.dagispasen.se/
från www.loppi.se

och till blivande mammor ...

www.babybox.se

från babyproffsen
med eller utan blöjhink.

http://www.goboken.se/

där får man lite böcker och en sån där skriva
i bok och lite andra grejjimojjer.

sen finns det en baby to be box från apoteket.
det gäller inte kronans droghandel utan måste vara
ett apotek som är med i apoteksgruppen tror jag
dom sa, men man hittar boxen på apotekets hemsida.
man fick lite oljor, krämer, nappflaska . lite blandat.

sen var det pampers eller libero man får ifrån också.

sen fanns det från goodiebaby . saluansvar ... en goodiebag
jag klickade i från facebook går även att nås från hemsidan tror jag.
fick brev idag så jag ska iväg och hämta ut. spännande.

sen av alla tidningar man fått med i goodiebagsen kan jag rekommendera
MAMA mest eller allt för föräldrar.
kan hända att man kanske har lust att premunera på något sånt i framtiden.
om allt går vägen vill säga :)

sen kan jag rekommendera mamma kläder på bonprix.se
finns så dåligt i affärerna. och jackan som jag köpte från bonprix var toppenbra.
varm och skön! :) men H&M;s mamma byxor rekommenderar jag mest.
än så länge. innan man blivit en riktigt tjockis på riktigt. återstår att se sen.

Men vad säger man gratis är gott : )

Håll till godo med dessa tips! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0