arg ?

gick en till prommis igår på kvällen ... men jag säger som så shit vad ont jag börjar
få, suck. bara jag gör mig känns de som bäckenbenet ska sprängas i tusen bitar.
halleluia.

skola idag. tråkigt att läsa ansvarsfull hantering. kändes som vi inte kom ngn vart.
sen kändes det inte meningsfullt när det tydligen var tanken att få ett hum om det
hela ... och när dom satte till den kursen sa dom att vi måste ha den för att få
jobba på restaurang vilket gjorde mig ytterst förvirrad. och drygt när jag redan
läst det där. men men, det har inte dom 13 andra så det är bara hänga på.
sura också över att jag var några poäng från mvg ... och sura över att vissa saker
kan man inte läsa sig till på provet för det kan läraren ha nämnt en gång när vi
stod i frysen ... eller tre stod där inne och resten utanför, får man göra så ?
tycker det verkar konstigt allting jag.

shit da same då.

Jag har iallafall ont och det stör mig, och det stör mig ännu mer att jag har ont av att gå,
så det blir ingen motion för min del men jag måste gå till skolan eftersom någon idiot inte
tänkte på att det kanske var en gravid tjockis som har ont i bäckenet och måste ha den
cykeln. haha.. åååååååååååååååååååh.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0