favourite spot.



är där jag befinner mig exakt nu. i min soffa. varav bilden precis
togs alldeles nyss i min soffposition haha. dock en smula nyvaken.
tog fram ett vinglas och smutta på igår efter man varit på bio,
satt även i ett långt samtal med en kollega, sen vid ett kändes
ögonlocken för tunga så filmen rulla på tvn och jag däcka, så
det vore väl inte dumt om man tvättade bort gårdagens smink nu! ;)
ska resa mig från sängen och åka till storvik en sväng tänkte jag.
så man får sin dos av harstigen 21, och dom den av mig. tjat,tjat!

blev lite lätt stressad i sinnet, när jag vet att jag har en räkning
som ligger och väntar på att bli betald. spec. när den är lite
krångligare än alla andra. men ett samtal och några klick så är
det förhoppningsvis undanstökat.

annars ? har du fastnat på min näthinna. mysigt. eller?

skulle behövt gått ett ärende på stan, skulle behövt handlat mat?
hinner kanske sen. hinner kanske köpa det jag ska imorn,
hinner kanske lämna in mina skor, och hinner kanske fixa mitt hår?

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: sasse

Är du mörkhårig igen??? snyggt ! På promenaden imorse så stog farmor din ute på balkongen så fick ngr ord utbytta med henne, hon är sååå go !! :)

2009-12-08 @ 14:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0