Skumma drömmar ...

Hej, Hallå!

Vakna imorse med en väldigt knut i bröstet, drömde en madröm inatt ... förstår inte vad den
kom ifrån heller, då jag igår drömde att jag skrapat fram 100 000 kr på triss. om ändå det var sant.
Drömde om dopet, drömde att när klockan slog tre i kyrkan var det 5 personer där, och när dopet
var slut kom alla en timme sent, eller av dom få som kom, och bettan henne nita jag eftersom hon
skulle läsa en dikt och adam fick göra det istället och han var jättenervös, sen gick vi ner till kapellet
där vi skulle fika, men ingen ville sitta vid min fina dukning utan stod i köket och fika, jag gömde bettans
väska för jag var arg på henne. (haha) .... sen ringde sandra och sa förlåt att hon inte kunde komma.
då blev jag arg och kasta iväg telefonen ... sjukt vrickad dröm, men jag var ledsen för ingen kom.
Kunde inte förstå varför ingen ville komma på pennys stora dag. huha, hemska tanke. tur det var en dröm.
-
Tänkte försöka mig på att fixa lite här hemma, göra klart min tårta, kanske packa ner lite i flyttkartonger,
gör en bouef bourgioun .... fast allt beror på lilltösen vad hon är på för humör.
Har kinkat i flera dagar. men vi har lekt lite på förmiddagen och nu sover hon sött, så det kanske är dax
att sätta fart. Men hon vaknar alltid när jag flyttar henne från mitt bröst eller går till ett annat rum.
Får kanske lite besök av mamms senare också. borde gått på en prommis. ställde mig på vågen 0,5 kg har jag
gått ner på en vecka. suger pung det! fuska visserligen två dagar, plus att jag inte gått ngn prommis då
vädret suger pung och jag är lite slö. Men ska det hända något lär jag förmodligen skärpa till mig rejält.
hade ju som mål 1,5 kilo i veckan eller åtminstone 1 .... men med min karaktär så ...
-

Har fullt upp den närmsta tiden och lite roliga saker som händer from nästa vecka.
Babymassage & föräldragruppen börjar och är 1 gång/veckan =)
Sen kommer orken handbollen 27-29 april ...
och sen blir det grillpartajj på sista april
och sen i början på maj blir det dop
och följt av det är det sandviks 150 års fest som vi ska på
och sen efter det är det inflyttning till radhus som gäller.
... och så här vid närmare eftertanke ... klarar jag av att lämna bort min älsklingstjej för att kunna
gå på lite partajj tro ? just nu känns det lätt, frågan är hur det kommer kännas när jag väl sätter
på mig partyskorna och ska iväg ... kommer få dåligt samvete!  ....

vi tar det då, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0