Bra skit!

Hur trevligt va de inte att BettAn kom på besök och dessutom hade med sig världens finaste jacka till penny. Tusen tack! Vi styrde sen kosan in till Gävle och det var en mycket trevlig kväll tack vare alla som var där. Lyckat i min mening!! :) tog det rätt lungt med alkointaget så jag kände mig mänsklig när jag vakna, sen pallra vi oss till svärisarna på grillat, toppen väder och Ungarna lekte skiten ur sig... Avsluta kvällen med att va så onyttig jag bara kan för imorgon är det nya tag. Sockeravänjning och träning till fullo. Dax att bestämma mig. En månad ska jag va stenhård så jag blir av med dom sista kilona innan jag skaffar mig en vardaglig balans. Har en tuff månad framför mig men det behövs. Men jag kommer ha migrän i en vecka då jag bombat kroppen med skit i en månad nu pga förkylning osv. Måste ju komma ner i mina sommarkläder:.. Så enkelt är de. Nu är det dax att sova för imorn är de ännu mer bakning på schemat som gäller. En powerwalk och tvätt inför kommande jobbvecka. Redan på onsdag puh. Tiden går så fort.... Nu kör vi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0