Helg!

Uppe vid 7, min unge har börja somna vid 19 och vaknar vid 7, välkommen till det Sanna småbarnslivet, jag som haft så lyxigt med sovmorgon ända fram tills nu. Attans då, slut på Nattugglandet för min del. ;)
Idag tog jag med kidsen på äventyr, buss, maxmat och leklandet, d va uppskattat, dom tokdäcks på vägen hem och sov riktigt gott sen vill jag lova.
Jag har haft en ätardag, ostkrokar och maxmat, blev chokladsugen så ja gjorde en kladdkaka, åt en liten bit men ångra mig sen... Känner mig mer äcklad av all skit, ska bege mig iväg på spinning istället, synd att Karln jobba natt annars hade ja lätt klivit upp med tuppen och stuckit iväg på vasaloppsspinning de hade varit skoj. Får bli en annan gång ;p
Dax att sova, får bli Vasaloppet i soffan istället . Gnatt Zzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0