Trötta ögon!

Det var trötta ögon idag trots bra med sömn. Sa åt herrn att gå upp med vår unge så jag fick dra mig lite. Slippa alla morgonbestyr en dag iallafall...
Vakna av att jag drömde att jag var tillbaka på båten, ingenting va som de skulle. Dom pekade på ngn tjej som satt i pentryt som hoppa in som barchef för högarna med papper bara växte och jag fick min första ölbeställning. Stod i största baren i fc, tryckte på knappen och höll i glaset och frågade stressat vad en öl kosta. 59kr oj, när ja börja här va de 51 sa jag. Vilket ja inte ens minns.
Ja kände mig bara mest ny, och inte tillfreds med situationen, de va bara tjejer i baren och ja kände igen typ två st. Börjar mina nerver känna på sig att det börjar bli dax haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0