ONT!

typiskt mig att tokköra. träna skiten ur mig själv igår. och kan knappt röra mig idag. är helt pajj av träningsvärk i hela kroppen. jag gillar dock träningsvärk, då vet man att man gjort något. att de gett något.
dessvärre är jag sämre på det nyttiga matintaget. Fast det är andra dagen idag. försöker äta nyttigt, de funkar sådär. trött på mig själv. är fan matmissbrukare ;P
 
Vaknade i hyffsad tid idag. har inte gjort mycket mer än tyckt synd om alla mina muskler jag
inte trodde fanns ;) plockat lite och satt upp så det ser relativt vettigt ut i fönstrena med nya gardiner
och lampskärmar. la på en ny matta också och n satt upp två tavlor, som inte passa alls. så frågan är
vilket stiltema man ska följa. senare tittade l förbi. och sen gjordes det kvällsmat. hann inte med mycket
nytta alls då jag helst velat dött i soffan idag. Tänkte sätta mig med lite pappersarbete, men det blev inte så
mycket av den varan, hamna framför en romantisk komedi istället.
Som vanligt piggnar jag alltid  till framåt kvällningen. why. småbarnsföräldrar ska sova innan tolv, punkt!
 
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0