Nattuggla!

Gör inget annat än är uppe sent. Smaaaart! Hade en kör vän över på tacos och massa snack! Mycket trevligt, fastna sen framför en kärleksfilm och blev kärlekskrank. Så det är nog dax att sova om man ska orka upp och härja med två terrorister imorgonbitti. Bara för man somna sent brukar dom vakna tidigt. Frågan är vad man ska förgylla
Morgondagen med för aktivitet. Det är lördag och jag har inget inbokat. Vilket jag ofta har. Inte ens en tårta ska göras. Skönt ändå. Kommer dock va trött som vanligt då jag tror jag var uggla i mitt förra liv och piggnar till på kvällarna. När ska min hjärna förstå att ja är småbarnsförälder? Typ never.
Det får räcka så för denna gång.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0